Kaubamärgi- ja pakendidisain

Loome igal aastal üle 100 uue pakendi- ja logodisaini.

Brändidest räägitakse palju. Mõni peab selleks ainult logo, mõni aga tervet maailma.

Taevast saab nii logo kui ka maailma. Lisaks saab mõtestatud arusaama, millega ja miks sa üldse tegeled ning kellele missuguse näoga paistad.

Brändid ja logod põhinevad alati omanike identiteedil. Bränd on nagu hea rätsepatöö, mis peab kandjale täpselt sobima.

Me ei tee vahet, kas tahad minna ballile või küla jaanitulele. Me loome sulle just konkreetsesse kohta sobiva brändi.

Peale brändi identiteedi saab meilt muidugi kõikvõimalikke brändikandjaid – visiitkaartidest ja pastakatest brändiraamatute ning veebilehtedeni.

Kui brändi juurde käivad pakendid, siis kujundame loomulikult needki. Sel juhul me lihtsalt ei kujunda, vaid küsime enne sada korda, miks, kellele, kus ja kuidas.

Me mõtleme alati läbi, kuidas seda trükitakse, toodetakse ja transporditakse. Veel on pakend meie jaoks loo jutustaja, vormiülesanne ja taara valik, pakendikujundus, hulgipakend ja transpordipakend, ekspordipakend ja pakendiseeria, eksklusiivsest erilahendusest rääkimata.

Nii pakendite kui ka brändide loomise juures ei ole meie klient ainult otsene tellija, vaid alati ka tema kliendid.

Meie jaoks ei ole olemas ainult pakendamist vajavad tooted ja kliendid, kes neid vajavad. Meil on ka teadmine, kus ja kuidas pakendit kasutatakse, kes seda ostab ja miks ta seda teeb.