Arro Keraamika lansseerimine

Kuidas Eesti Iittalat aitasime turule tuua.
Arro Keraamika lansseerimine ja ühisrahastuskampaania Fundwise’is

 

Aeg: juuni – september 2016 

Kliendi eesmärk: Tarbekunstnik Liisu Arro soovis turule tuua esimese kodumaise portselannõude seeriatootmise kollektsiooni. Vastloodud Arro Keraamika brändi Fundwise’i kampaania eesmärgiks oli leida investorid, kelle osalusel koguda 36 995–92 412 eurot, mis on vajalik esimese portselannõude partii tootmiseks Portugalis, Vista Alegre tehases.

Agentuuri ülesanne: Juhtida meedias tähelepanu Fundwise’i kampaaniale ning leida seeläbi  uusi investoreid, kes oleksid valmis ühisrahastusplatvormil Arro Keraamikasse investeerima.

Väljakutse: Veenda ajakirjanikke, avalikkust ja potentsiaalseid investoreid, et tegemist on tõsiselt võetava äriprojektiga, mis…

A) ….ei ole ühe kunstniku hobiprojekt

B) …seisab kindlal äriplaanil ja omab ekspordipotentsiaali

C) …pole järjekordne idufirma

D) …täidab tühja koha Eesti tarbekunsti seeriatootmises pärast Langebrauni tööstuse langust 20. sajandi esimeses pooles

 

Mida tegime & saavutasime:

Laialdase ja põhjaliku meediakajastuse raadio-, tele-, online ja printmeedias. Arro Keraamika brändi ja selle eestvedajat Liisu Arrot kajastasid erinevate valdkondade väljaanded, silmapaistvamad artiklid ja persoonilood ilmusid ajakirjas Anne ja Stiil, Postimehe majandusrubriik, Kodukiri, Naisteleht, jt. Lisaks intervjuud ERRi Ringvaate saates, TV3 uudistes, R2 ja Kuku hommikuprogrammides.

Kuna peamiseks eesmärgiks oli leida investoreid, siis meie tegevuse selgeteks mõõdikuteks oli investorite ja investeeringute kasv peale kajastuste ilmumist.

Kõige silmapaistvam ja selgem näide agentuuri töö panusest ja tulemuslikkusest oli Liisu intervjuu Kuku raadiole, mida juhtus kuulama proua, kes pärast saadet võttis tarbekunstnikuga ühendust ning panustas Arro Keraamika turule toomisesse märkimisväärsed 10 000 eurot.

Fundwise’i kogumiskampaania tulemus ületas esialgse prognoosi kahekordselt (205%) – Arro Keraamika kollektsiooni tootmiseks koguti 75 802 eurot. Kokku panustas enam kui 100 investorit.

Metalli 3, 10615 Tallinn, Estonia
+372 610 5800