Awards
Kuldmuna 2017: Hõbe (kategoorias: Üritusturundus / Promotsioon)

Case study

Bränd oli noor ja turule tulnud 2016 kevadel. Kuna brändi imago inspiratsiooniks on California surf scene. Leidsime kohaliku sobiva partneri, juba tuntud kaubamärgi Surfilaagri näol. Lõime Surfilaagri ürituse Kane’s Surf Challenge, kus 6 kohalikku tuntud inimest alustasid üks kuu enne Surfilaagrit surfiõpinguid kohalike tuntud surfiõpetajate käe all. Meedia (Elu24, Delfi) ning lisaks ka Surfilaager, Kane’s ja challenge’s osalejad kajastasid õpinguid enda sotsiaalmeedias. Ürituse kulminatsiooniks oli Surfilaagri teisel päeval toimuv challenge, kui kuulsad õpilased koos oma õpetajatega võtsid osa lõppvõistlusest.

Osalejad: Teele Viira, Getter Jaani, Priit Pius, Mart Müürisepp, Iti+Pätrik Järve, Carine-Jessica Kostla 

Surfiproffid õpetajad: Raoul “Papa” Burmann, Karl Erik Saarm, Aivar Kajakas, Annika Valkna, Kristjan Kiisk, Timo Runge, Betty Vainküla

Läbi selle saime juba üks kuu enne Surfilaagri üritust nähtavust tavameedias ja sotsiaalmeedias (lisaks ka osalenud kuulsuste isiklikes sotsiaalmeediakanalites).

Ootused ja eesmärgid: Viia Kanesi bränd laiematesse massidesse ning kinnistada brändi kuvandit kui noorte ja coolide lemmikut. 

Kuna kuulsuste ja surfiõpetajate surfitunnid toimusid ca kuu aja jooksul enne tegelikku üritust, saime olla pikemalt meediapildis, näiteks Teele Viira jt isiklikel sotsiaalmeediakontotel. Lisaks Elu24, Postimehe veebisaidil, Kane’si sotsiaalmeediakontodel, Surfilaagri sotsiaalmeediakontodel.

Sellel perioodil kasvatasime värskelt turule tulnud toote puhul ühe edukaima sotsiaalmeediakeskkonna (FB, Insta jälgijate arv). Üritust ja meediamahtu kasutades lõime Kanesi brändist suve ühe populaarseima joogi. Kanes toodi turule 2 maitsega, mõlemad 0,33 l klaasipudelis. Kampaania mõjutas eesti klaasipudelis karastusjoogimahu turgu – maht kasvas ürituse perioodil 180%.

Kane’s Surf from Taevas Ogilvy on Vimeo.

Sarnased projektid

Näita kõiki töid

Metalli 3, 10615 Tallinn, Estonia
+372 610 5800