Toyota Hybrid veeb 2017

Toyota Balticu emafirma Toyota Motors Corporation on kirjutanud sadu lehekülgesid erinevad brändijuhiseid, kuidas kirjatüüpi, tekstivahesid, tekstipaigutust, nupu kuju, värvi jms kasutama peab. Raamid on väga ranged. Meie ülesanne oli valmistada taktikaline müügikampaanialeht Toyota hübriididele.

Veebileht pidi sisaldama hulgaliselt infot ning selle visualiseerimine ja tehniline teostus oli paras väljakutse – rohkem sisu tähendab pikemat laadimisaega ja inimesel on raskem infos orienteeruda, eriti mobiiliseadmetes.

Lisaks pole tegemist ainult Eesti turule tehtud veebiga. Lokaliseeritud versioonid teeme ka Lätti ja Leetu ning kuna Eestis ja Lätis on väga palju vene keelt kõnelevaid inimesi, siis nendele turgudele valmistame ka venekeelsed versioonid.

Seega tuleb panna üks kampaanialeht sobituma 3 riiki ja 5 keelde (kuna Läti ja Eesti vene keeles on mõningad erinevused + erinevad hinnad jms).