TEAM SCHÖRLE MAIJOOKSUL

Was ist das wasser?! 2019. aastal tõi meie hea klient A. Le Coq turule täiesti uus joogikategooria – mineraliseeritud veest ja mahlast valmistatud saksapärane jook Schörle. Kuna joogi peamiseks sihtrühmaks on aktiivsed naised, siis ei tulnud lasseerimiseks sobivat üritust kaua otsida. Kogu maailm (või vähemalt Eesti) kuulis uuest superjoogist suurel rahvaspordiüritusel Maijooks. Aga me ei jaganud lihtsalt tasuta toodet. See oleks olnud laisk! Panime hoopis kokku Team Schörle – pundi aktiivsetest ja terviseteadlikest inimestest, kes üheskoos Maijooksul spordiajalugu tegid.

Esmalt tuli leida Team Schörle arhitektid, kes motiveeriksid inimesi tiimiga liituma. Kampa lõid Kristel Aaslaid ja Tuuli Rand ehk ansambel Öed, kes on piisavalt populaarsed ja suure jälgijaskonnaga, et meie sõnumit levitada.

Team Schörlesse sai kandideerida läbi spets kampaanialehe, kus iga soovija pidi saatma motivatsioonivideo, miks just tema peaks tiimiga liituma. Kui tiim koos, siis riietusid kõik Team Schörle särkidesse ja andsid ühisel treeningpäeval jalgadele tuld.

Team Schörle lugu rullis ennast lahti mitte muda sees, vaid sotsiaalmeedias ja suhtekorralduses. Lõime Tuuli ja Kristeliga videod, kus nad kutsusid üles inimesi Team Schörlega liituma. Lisaks filmisime ja tootsime videoid ka toimunud treeninglaagrist ja Maijooksul osalemisest. Kogu sisu jagati nii Aura kui ka Maijooksu sotsiaalmeedia kanalites. See, et Tuuli ja Kristel on kokku panemas Maijooksule oma tiimi, sai ära mainitud ka ÕhtuLehe veergudel.

Igatahes sai sündmus parem kui Oktoberfest. Või vähemalt kõvasti tervislikum.