TEAM SCHÖRLE MAIJOOKSUL

Was ist das wasser?! 2019. aastal tõi meie hea klient A. Le Coq turule täiesti uue joogikategooria – mineraliseeritud veest ja mahlast valmistatud saksapärase joogi Schörle. Kuna joogi peamiseks sihtrühmaks on aktiivsed naised, siis ei tulnud lansseerimiseks sobivat üritust kaua otsida. Kogu maailm (või vähemalt Eesti) kuulis uuest superjoogist suurel rahvaspordiüritusel Maijooks. Me ei jaganud aga lihtsalt tasuta toodet. See oleks olnud laisk! Panime hoopis kokku Team Schörle – pundi aktiivsetest ja terviseteadlikest inimestest, kes tegid üheskoos Maijooksul spordiajalugu.

Esmalt tuli leida Team Schörle arhitektid, kes motiveeriksid naisi tiimiga liituma. Kampa lõid Kristel Aaslaid ja Tuuli Rand ehk ansambel Öed, kes on populaarsed ja kel on suur jälgijaskond, kellele meie sõnumit levitada.

Team Schörlesse sai kandideerida kampaanialehe kaudu, kus iga soovija pidi saatma motivatsioonivideo, miks just tema peaks tiimiga liituma. Kui tiim sai kokku, siis riietusid kõik Team Schörle särkidesse ja andsid ühisel treeningpäeval jalgadele tuld.

Team Schörle lugu ei rullinud ennast lahti muda sees, vaid sotsiaalmeedias ja suhtekorralduses. Lõime Tuuli ja Kristeliga videod, kus nad kutsusid üles naisi Team Schörlega liituma. Lisaks filmisime ja tootsime videoid toimunud treeninglaagrist ning Maijooksul osalemisest. Kogu sisu jagati nii Aura kui ka Maijooksu sotsiaalmeediakanalites. See, et Tuuli ja Kristel on kokku panemas Maijooksule oma tiimi, sai ära mainitud ka Õhtulehe veergudel.

Igatahes sai sündmus parem kui Oktoberfest. Vähemalt kõvasti tervislikum.