LIPTONI RAAMATUKLUBI: “RAAMATUJUTUD TEETASSI TAGA”

Teel on imeline vägi – lisaks vaimu ja füüsise tervendamisele võib see panna nutiajastu inimesed päriselt omavahel suhtlema! Liptoni jaoks on inimsuhted igatahes äärmiselt tähtsad. Just see(ja tee)pärast lõime sündmustesarja, mis toob inimesed kokku ning loob pinnase kvaliteetseteks hetkedeks, avardades samaaegselt maailmapilti ja pakkudes harivat sisu.

Saa tuttavaks – Liptoni raamatuklubi “Raamatujutud teetassi taga”!

Raamatuklubid on siiani olnud valdavalt nišiüritused, kus käib koos kuni paarkümmend inimest. Meie väljakutseks oli aga luua klubi, mis puudutaks laiemat hulka inimesi.

Esmalt tuli leida raamatuklubile oma “kodu”. Selleks sai Eesti üks suurimaid raamatupoode – Apollo Solarise keskuses. Samuti kaasasime raamatuklubi juhtima oma valdkonna arvamusliidri, kelleks on loomulikult meie armastatud kirjanik Eia Uus.

Järgmiseks panime paika raamatuklubide struktuur ja sisu. Liptoni raamatuklubi hakkas koos käima iga kuu ning arutama erinevate teemade üle. Seal räägiti põnevike, armastuse, ajaloo ja rännakute teemadel. Loomulikult pakkusime igal klubiõhtul laia valikut Liptoni teed.

Kuidas raamatusõpru kluppi kutsuda?

Meie peamiseks kommunikatsioonikanaliteks olid sotsiaalmeedia ja suhtekorralduse. Lõime raamatuklubile Facebooki grupi, kus liikmed said vahetult suhelda. Julgustasime liituma ka kõiki neid, kes pole võib-olla hardcore raamatusõbrad, kuid huvi lugemise vastu on siiski olemas. Iga kuu tegime Eiaga video, mida levitasime sotsiaalmeedias. Samuti saatis raamatuklubi laialdane PR- tegevus, kus kasutasime Eia Uusi kui Liptoni raamatuklubi kõneisikut.

Lisaks saatsime raamatu-influenceritele pakikesed kuu raamatu ja Liptoni teega, kutsudes neid üles meiega liituma.

MIS SIIS SAI?

Juba esimese kuuga liitus Facebooki grupiga üle ootuste palju raamatuhuvilisi. Augustis loodud grupis on tänaseks liitunud üle 2000 inimese, kuigi ise prognoosisime 500.

Esimesel raamatuklubi üritusel osales 100 inimest. Kohapeal tehtud sotsiaalmeedia postitustega jõudsime oma teeklubiga kümnete tuhandete silmapaarideni.

Kajastuses kasutasime traditsioonilist meediat, sotsiaalmeediat. Samuti tegi esimesest raamatuklubist otseülekande ka Postimehe kultuuriportaal.

Lisaks toetas Liptoni raamatuklubi kommunikatsiooni kogu Apollo meedia – uudiskirjad, veeb, sotsiaalmeedia, kommunikatsioon poodides. Tänu sellele jõudis raamatuklubi valdkonna olulise sihtrühmani.

Kajastused olid nii raadiokanalites, teles kui ka print- ja online meedias.

Kuigi Liptoni teeklubi lõppes ametlikult 2019. aasta detsembris, elab loodud raamatuklubi endiselt edasi ning klubiliikmed kogunevad iga kuu endiselt Solarise Apollos, et arutada valitud raamatute üle.

Võib vist öelda, et ühe korraliku raamatusõbra jaoks on Liptoni raamatuklubi just tema tass teed.

Facebooki Grupp