Esimene koer-suunamudijate kokkutulek Eestis

Kuldmuna 2019 Influencer marketing kategooria Pronks

Purina tahtis tuua turule uue premium-klassi koeratoidu, aga eelarve oli väga piiratud. Seega tuli teha midagi teistmoodi, midagi nutikat ja otse koeraomanikele suunatud. Nii sündis mõte Eesti esimesest koer-suunamudijate kokkutulekust. Koer-suunamudijad olid seni Eesti avalikkuses ja turundusmaastikul laiemalt kaasamata. Sotsiaalmeedias olid neil aga muljet avaldavad jälgijanumbrid. Seninägematu meediasündmus  toimus koos heategevusliku oksjoniga, et ületada uudiskünnis ja tutvustada brändisaadikute kaudu uut koeratoidubrändi.  PR-tegevustega alustasime juba nädal enne üritust – tuntud koerad väisasid nii raadioeetrit kui ka pikutasid „Ringvaate“ stuudio diivani ees. Kampaania kõrghetkeks oli Telliskivi loomelinnakus toimunud koer-suunamudijate kokkutulek ja oksjon. Kampaania edukuse heaks markeriks ja mõõdikuks on see, et teised koostööpartnerid ja brändid tegid hiljem samade koer-suunamudijatega koostööd ning kõigil 9 kasvas jälgijanumber Instagramis  märgatavalt.