Balbiino suvehooaja avapidu

Uskumatu, aga tõsi – ükskord sai Eestis varakevadel suve näha!

Kuna jäätiseturg on Eestis üks tihedama konkurentsiga valdkondi, tuli Balbiinol oma uutele jäätistele eristuval moel tähelepanu saada. Seda nii meediakanalites kui ka sotsiaalmeedias. Samas on aga teada, et lihtsalt uute jäätiste pärast vajalik hulk sotsiaalmeedia influencereid ja meediat sündmusele kohale ei tule. Tuli pakkuda midagi, millele on raske ei öelda. Näiteks rannapidu kehva suusailma ajal.

Üheks päevaks muutus Tallinna Teras Beach tõeliseks rannakuurortiks, kus maitsti hooaja parimaid jäätiseid ning vaadeldi kuumimaid rannariideid. Stilist Kelly Kipperi lõi Balbiino uutest jäätistest inspireerituna rannakollektsiooni, mis köitis nii mõjuisikuid kui meediat. Õhtujuhid Kristel Aaslaid ja Tuuli Rand esitlesid uut suvehitti “Suvemees”, mis haakus rannakollektsiooniga nagu šokolaad vanilliga.

Enne sündmust saatsime olulisematele mõjuisikutele spetsiaalse kutse oodatuimale rannapeole. Kutseks oli suur aknaga karp, mille sisse oli pandud rannaliiv ja plätud ning jäätisekujuline paberkutse. Saadetud kutse oli niivõrd eriline, et meie sündmust kajastati korralikult juba enne selle toimumist. Muuhulgas ka raadiote hommikuprogrammides (StarFM ja Sky Plus).

MIS SAI?

See rannapidu läks ajalukku! Balbiino suvehooaja avapeol oli kohal ligi 100 inimest ja valdavalt kõik soovitud suunamudijad. Läbi nende sotsiaalmeedia jõudis Balbiino sündmus sadade tuhandete inimesteni.

Peol oli kohal ka Eesti üks vaadatuimaid telemagasine – Reporter – kes tegi kohapealt reportaaži nii rannamoe kui selle suve jäätisemaitsete kohta. Lisaks ka kõik online meediakanalid: Elu24, Delfi, ERR Menu jt.

Eesti suvi on üürike, aga äge!

Vaata kogu galeriid siit