Arro Keraamika lansseerimine ja veebipoe disain

Kuidas aitasime Eesti Iittalat eduka turunduskampaaniaga turule tuua.

Arro Keraamika lansseerimine ja ühisrahastuskampaania Fundwise’is.

E-poe disain.

Aeg: juuni–september 2016 

Kliendi eesmärk: Tarbekunstnik Liisu Arro soovis turule tuua esimese kodumaise portselannõude seeriatootmise kollektsiooni. Vastloodud Arro Keraamika brändi Fundwise’i kampaania eesmärgiks oli leida investorid, kelle osalusel koguda 36 995 – 92 412 eurot, mida oli vaja esimese portselannõude partii tootmiseks Portugalis Vista Alegre tehases.

Agentuuri ülesanne: Juhtida meedias tähelepanu Fundwise’i kampaaniale ja leida seeläbi  uusi investoreid, kes oleksid valmis ühisrahastusplatvormil Arro Keraamikasse investeerima.

Väljakutse: Veenda ajakirjanikke, avalikkust ja potentsiaalseid investoreid, et tegemist on tõsiselt võetava äriprojektiga, mis…

A) …ei ole ühe kunstniku hobiprojekt.
B) …seisab kindlal äriplaanil ja omab ekspordipotentsiaali.
C) …pole järjekordne idufirma.
D) …täidab tühja koha Eesti tarbekunsti seeriatootmises pärast Langebrauni tööstuse langust 20. sajandi esimeses pooles.

Mida tegime & saavutasime:

Laialdase ja põhjaliku meediakajastuse raadio-, tele-, online- ja printmeedias. Arro Keraamika brändi ja selle eestvedajat Liisu Arrot kajastasid erinevate valdkondade väljaanded, silmapaistvad artiklid ja persoonilood ilmusid näiteks ajakirjas Anne ja Stiil, Postimehe majandusrubriigis, Kodukirjas ning Naistelehes. Veel toimusid intervjuud ERRi Ringvaate saates, TV3 uudistes ning Raadio 2 ja Kuku hommikuprogrammis.

Kuna peamine eesmärk oli leida investoreid, siis meie tegevuse selgeks mõõdikuks oli investorite ja investeeringute kasv pärast kajastuste ilmumist.

Kõige silmapaistvam ja selgem näide agentuuri töö panusest ja tulemuslikkusest oli Liisu Arro intervjuu Kuku raadios, mida juhtus kuulama proua, kes võttis pärast saadet tarbekunstnikuga ühendust ning panustas Arro Keraamika turule toomisesse märkimisväärsed 10 000 eurot.

Fundwise’i kogumiskampaania tulemus ületas esialgse prognoosi kaks korda (205%) – Arro Keraamika kollektsiooni tootmiseks koguti 75 802 eurot. Kokku panustas enam kui 100 investorit.