Lexus kingib raamatuid

Kuldmuna 2017: Pühamuna (kategoorias: Reklaam / Kampaania üle 20 000 EUR)

Vaikus ja võimalus keskenduda muutub üha suuremaks luksuseks. Kohti, mis seda võimaldaksid, pole just liiga palju. Üks sellistest on Lexuse hübriidauto salong, teine aga raamatukogu. Seepärast otsustaski Lexus teha kingituse Eesti, Läti ja Leedu kooliraamatukogudele – iga hübriidi proovisõiduga üks maailma avardav raamatukomplekt kooliraamatukogudele.
Iga proovisõitja sai ise valida kooli, kellele ta soovib kingituse teha. Nimelised pakid anti kooliraamatukogudele üle koos andekate noorte teadlastega.
Kes teab, võib-olla saab just ühest taolisest komplektist inspiratsiooni mõni tulevane Nobeli preemia laureaat.

Projekti Raamatu jõud case study

Lexus tahtis teada, kas on võimalik saada inimesi proovisõidule ilma meeletuid allahindlusi pakkumata. Mis siis, kui proovisõit teeks hoopis heateo? Iga Lexuse hübriidiga tehtud proovisõit kinkis Eesti, Läti ja Leedu koolidele inspireeriva raamatukomplekti. Kampaania oli üle ootuste edukas nii brändi kuvandile kui ka automüügile, mis püstitas viimase 10 aasta rekordi.

Probleem

Kuidas saada inimesi proovisõidule Lexuse hübriidautodega, ilma et reklaamida ainult aina suurenevaid allahindlusprotsente nagu konkureerivad „luksusautobrändid”? Kuidas müüa autosid ilma brändi kuvandit devalveerimata?

Mis siis, kui sinu proovisõit teeks hoopis heateo?

Lahendus

Vaikus on Lexuse hübriidautode üks põhilisi eeliseid. Kuna vaikust on meie ümber iga päevaga järjest vähem, siis tahtsime toetada neid kohti, mis hoiavad vaikust au sees. Näiteks kooliraamatukogud.

Eesti, Läti ja Leedu kooliraamatukogud on alarahastatud. Seepärast kinkiski iga proovisõit Lexuse hübriidiga Baltikumi kooliraamatukogudele populaarteaduslike raamatute komplekti. Et inspireerida tulevast põlvkonda.

Iga proovisõitja sai ise valida, millisele koolile läheb tema raamatukomplekt. Kas tema enda lapsepõlvekoolile, tema lapse koolile või hoopis mõnele väikeses maakohas asuvale kooliraamatukogule, mis vajab hädasti uusi raamatuid.

Lisaks olid Lexuse hübriididele ka mõistlikud pakkumised laiendatud garantii ja tasuta hoolduste kujul.

Sotsiaalmeedias kaasasime igal maal tuntud hübriidiomanikke, kes jagasid oma inspireerivaid lugemissoovitusi. See omakorda aktiveeris meie jälgijaskonna liikmeid, kes hakkasid postitama oma lemmikraamatuid.

Tulemus

Meie usk inimkonda taastus. Inimesed tulid proovisõidule ja tahtsid kooliraamatukogudele isegi lisaraha annetada!

Kokku jagasime Baltikumis ära üle 200 raamatukomplekti, rohkem kui 21 000 euro väärtuses.

Mida aga keegi ei oodanud, oli uute autode tellimuste arv. Eelmise aastaga võrreldes kasvas see 90%, tehes parima tulemuse pärast automüügi kuldaega, 2007. aastat.

Lexus tõestas, et on võimalik müüa autosid ilma brändi devalveerimata.

SELLINE ON RAAMATUTE JÕUD