Balbiino suvehooaja avapidu

Uskumatu, aga tõsi – ükskord sai Eestis varakevadel suve näha!

Kuna jäätiseturg on Eestis üks tihedama konkurentsiga valdkondi, tuli Balbiinol oma uutele jäätistele eristuval moel tähelepanu saada. Seda nii meediakanalites kui ka sotsiaalmeedias. Samas on aga teada, et lihtsalt uute jäätiste pärast ei tule vajalik hulk sotsiaalmeedia suunamudijaid ja meediaväljaandeid sündmusele kohale. Tuli pakkuda midagi, millele on raske ei öelda. Näiteks rannapidu kehva suusailma ajal.

Üheks päevaks muutus Tallinna Teras Beach tõeliseks rannakuurordiks, kus maitsti hooaja parimaid jäätiseid ja sai näha kuumimaid rannariideid. Stilist Kelly Kipper lõi Balbiino uutest jäätistest inspireerituna rannakollektsiooni, mis köitis nii suunamudijaid kui ka meediat. Õhtujuhid Kristel Aaslaid ja Tuuli Rand esitlesid uut suvehitti „Suvemees”, mis haakus rannakollektsiooniga nagu šokolaad vanilliga.

Enne sündmust saatsime olulisematele suunamudijatele spetsiaalse kutse oodatuimale rannapeole. Kutseks oli suur aknaga karp, mille sisse oli pandud rannaliiv ja plätud ning jäätisekujuline paberkutse. Saadetud kutse oli niivõrd eriline, et meie sündmust kajastati palju juba enne selle toimumist. Muu hulgas ka raadiote hommikuprogrammides (StarFM ja Sky Plus).

MIS SAI?

See rannapidu läks ajalukku! Balbiino suvehooaja avapeol oli kohal ligi 100 inimest ja valdavalt kõik soovitud suunamudijad. Nende sotsiaalmeediakontode kaudu jõudis Balbiino sündmus sadade tuhandete inimesteni.

Peol oli kohal ka Eesti üks vaadatum telesaade – Reporter –, kes tegi kohapealt reportaaži nii rannamoe kui ka saabuva suve jäätisemaitsete kohta. Veel olid kohal kõik online-meediakanalid: Elu24, Delfi, ERR Menu jt.

Eesti suvi on üürike, aga äge!

Vaata kogu galeriid siit.