Esimene koer-suunamudijate kokkutulek Eestis

Awards
Kuldmuna 2019 Influencer marketing kategooria Pronks

Purina tahtis tuua turule uue preemiumklassi koeratoidu, aga eelarve oli väga piiratud. Seega tuli teha midagi teistmoodi, midagi nutikat ja otse koeraomanikele suunatud. Nii sündis mõte Eesti esimesest koer-suunamudijate kokkutulekust.  Koer-suunamudijad olid seni Eesti avalikkuses ja turundusmaastikul laiemalt käsitlemata ning kaasamata. Aga sotsiaalmeedias olid neil muljet avaldavad jälgijanumbrid. Seninägematu meediasündmus,  toimus koos heategevusliku oksjoniga, et ületada uudiskünnis ja tutvustada oma brändisaadikute kaudu uut koeratoidubrändi.  PR-tegevustega alustasime juba nädala enne üritust – tuntud koerad väisasid nii raadioeetrit kui ka pikutasid „Ringvaate“ stuudio diivani ees. Kampaania kõrghetkeks oli Telliskivi loomelinnakus toimunud koer-suunamudijate kokkutulek ja oksjon.  Kampaania edukuse heaks markeriks ja mõõdikuks on samade koer-suunamudijate hilisem kasutamine teiste koostööpartnerite ja brändide poolt ning kõigi 9 märgatav jälgijate arvu kasv nende Instagrami kanalites.

Sarnased projektid

Näita kõiki töid

Metalli 3, 10615 Tallinn, Estonia
+372 610 5800

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot. Sain aru