“Ehtsa talutoidu” jätkukampaania

2014. aastal lõi Eestimaa Talupidajate Keskliit kaubamärgi “Ehtne talutoit”, mille eesmärk on aidata tarbijal paremini mõista talutoodete tausta ja erilisust. Esimesel aastal tegeleti kaubamärgi sisse töötamisega ja tutvustati märki eelkõige talupidajatele endile. 2016. aasta jätkukampaaniaga sooviti avada “Ehtsa talutoidu” märgi taga olevaid talunikke ja nende tooteid ning tutvustada talutoodete toiteväärtuslikke eeliseid.

Meie peamine idee peitus talutoidu eheduses: talus toodetud leib, piim, jahu, liha jmt pole kunagi anonüümne – sellel on nägu. Kampaanial oli kolm peamist sõnumit: “Talutoit on päris!”, “Sellel on ju värv!” ja “Sellel on ju maitse!”.

Sõnumite kohale viimiseks avasime talutootjate uksed avalikkusele. Külastasime kokku 12 talutootjat, kelle tegemisi tutvustasid persoonilood ja fotogaleriid nii tava- kui ka sotsiaalmeedias. Kvaliteetsete fotodega tõstsime esile erinevate talutoitude ehedust ja puhtust. Selleks, et näidata talutoidu kasutamisvõimalusi, kaasasime teavitusse populaarsed toidublogijad, kes valmistasid talusaadustest maitsvaid toite ja tõid välja talutoidu eeliseid.

Jätkukampaania tulemusena ilmus meedias 25 kajastust talupidajatest, nende tööst ja toodetest. Koostöös blogijatega valmis 35 imemaitsvat retsepti, mida sotsiaalmeediakanalites jagati ja vaadati sadu kordi. “Ehtsa talutoidu” sotsiaalmeedialeht tekitas aktiivset diskussiooni päris talutoidu üle. Praeguseks on lehel üle 5000 talutoidufänni.

WWW.TALUTOIT.EE