Samsung Galaxy S5 lansseerimine

Tehnikamaailmas on uute telefonide turule toomine ettevõtete jaoks alati suure tähtsusega. Aasta jagu kiivalt varjatud arendustööd uute mudelite kallal on viimaks vaja peenelt ja elegantselt tarbijateni viia. Kuidas tekitada uue tehnikavidina osas ootusärevust? Kuidas avada tausta telefoni uute lisarakenduste kohta?

2014. aastal turule toodud Samsung S5 põhisõnumiteks olid telefoni veekindlus, täiustatud spordifunktsioon koos Gear Fitiga, hea kaamera ja n-ö “hädaolukorra režiim.”

Samsung S5 telefoni turule toomisel oli kommunikatsioonis viis peamist alustala:

  • Eelkommunikatsioon, mis kutsus inimesi esimestena ostma uut telefoni. Erisündmus ja eelteated tekitasid telefoni ümber ootusärevust.
  • Telefoni esmaesitlus meediale Mektorys, kus koos uue telefoniga tutvustati äsja valminud uuringut ja tarbijate ootusi nutitelefonidele.
  • Eesmärgipõhine PR-plaan telefoni erinevate funktsioonide välja toomiseks, mille tulemusena ilmus mitu artiklit elustiili- ja tarbijameedias.
  • Telefoni testimised ja professionaalsed arvustused tehnoloogiaajakirjanikelt tehnoloogiameedias
  • Telefoni erinevaid funktsioone avavate tuntud persoonide kaasamine. Egle Eller-Nabi rääkis telefonist kui heast abilisest tervisliku eluviisi tagamisel. Matkaja Bert Rähni tõi välja telefoni eelised loodused liikudes ning Birgit Õigemeel hindas telefoni head kaamerat ja Gear funktsiooni.

Lansseerimiskampaania tulemusena ilmus kokku 96 positiivset kajastust: sh 22 print meedias, 44 online meedias, 4 televisioonis, 7 raadios ja 18 sotsiaalmeedias.

Metalli 3, 10615 Tallinn, Estonia
+372 610 5800